Hatar SKOR!

Då är man hemma då. Varit på en galen shopping runda med morsan...eller ah galen är väl att ta i.
Köpte lite smycken,  kläder, parfym, hamstergodis och massa annat..
Även SKOR!
Som jag nu inte kan lämna tillbaka! :'( Jag hatar dem!


Jag hatar allt med skor att göra. Ni som tycker att det är kul är fan dumma i huvudet :O (nej ok, inte riktigt så, men förstår mig inte på er) VAD KAN VARA SÅ KUL MED SKOR? Allt är åt helvete!
Det är, och har varit,  en utav mina största mardrömmar att tvingas gå och köpa skor.
Man ska hitta ett par snygga, man ska hitta ett par BEKVÄMA! Och gärna för ett bra pris.

PUMPS är INGET FÖR MIG!


Storlek 38 är jätte sköta vid tårna men glappar som en fågel.
37:an sitter bra på foten och vid hälen med krossar mina stackars tår.
Det är inte att jag är klen och klagar för det minsta lilla, vet ju att jag bara behöver ha de här sko skiten en gång  i mitt liv.
På något sätt lyckades den ena foten glappa lite då jag gick, så kärringen i kassan frågade om jag ville ha nå hälskyddsskit på för att minska där, det skulle givetvis inte bli trängre i tårna. fuuuuuuck yoooou.
Men jag orkade inte klaga, säger jag att de inte passar så blir vi kvar där i hundra år till. Så jaaa de satt ju endå bättre än de andra.
jag kommer hem. går i de ca 5 min. Märker att jag knappt kan gå nå mer för att det gör ONT (nästan som man får tååårar, då gör det oont kan jag lova) , tar ut mina blodsprängda fötter , stackars stortånagel som är lite blå...
HUR FAN SKA JAG KLARA AV ATT GÅ I DE EN HEL KVÄLL, DANSA I DEM?

NEEEEVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

Och nu kan jag inte lämna tillbaka de, för kärringen i kassan limmade på skiten, så dem går inte att ta bort utan att de blir fula märken. och då får man inte lämna tillbaka de! Tack så mycket<3



Kommentarer
Postat av: Pums

Du kunde ha köpt 38 (dom va lite stora va) o sen lagt papper vi tårna får att få foten lite högre upp så de inte klappar:P

hade min pumps på bröllopet o dom e för stora för mig så mamma gav mig tipset.. o vipps! dom passade :P

2009-11-05 @ 23:14:30
URL: http://pumsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0