Herrmann

Här är Herrmann!
En häst jag ska Rida i fortsättningen! (
Lugn brs, jag kommer och rider hos er vaaarje onsdag ;) )
Herrmann är en New Forest valack på HELA 18 år :O Gubbjävel haha
Men hade jag fått chansa så hade jag trott på 5 år!
Han är väldigt Ponny aktig av sig, plumsar runt och vill inte stå still och tycker att allt är jääääätte jobbigt och vill ätaa. Men såfort du kommer upp på hästryggen är han som en Ängel!
Han har gått svåra klasser och kan piaff och passage! (
tyvär kan han nu inte galopperas då han har en skada vid bakknäet och är triangelmärkt, men i skritt & trav går han finfint! )

Efter att ha ridit honom och satt honom i boxen med lite hö så var han jätte gossig och mysig.


Herrmann, jag och hans ägare Emelie! Jätte snäll tjej :)

Kommentarer
Postat av: Leila

Foton tagna av världens bästa Pumsie xD

hahaha

nej men han va jätte fiiiin! äntligen har vi häst i samma stall xD

2009-11-01 @ 18:55:25
URL: http://pumsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0