Planeering

Hej nördvärlden! Nu har jag suttit och PLANERAT mitt arbete för hela veckan. Gjort ett eget schema om hur mycket jag ska arbeta varje dag i varje ämne för att uppnå Godkänt denna vecka! Jag har 7 prov denna vecka + till Onsdag v.46. Jag har runt 9 Läxor om inte nått mer denna vecka. MEN nu jävlar ska jag bli den mvg ungen som fanns inom mig för ett par år sedan och lyckas! Åtminstånde G , jag ber dig Gud :O Imorgon har jag också möte med --- som ska hjälpa mig att hitta rätt arbetsteknik för att få bättre koncentration och göra ETT MATTE PROV som jag inte ens har räknat med där ovan ... Snälla fina rara människor, håll tummarna för mig, ge mig lyckosparkar, ge mig vad som krävs för att klara det här! o.0 jag börjar ge upp. Förutom att min skola tror att alla elever är Einstains så är det väldigt mysig. Idag stog rektor och bjöd oss alla på godisar för att fira att vi måste ta av oss skorna innomhus. Hihi. Jag går nog i den gulligaste skolan 8) <3

Kommentarer
Postat av: Leila

Lycka till nu maya =D kämpa kämpa kämpa! you can do it! ^^

2009-11-02 @ 21:46:45
URL: http://pumsie.blogg.se/
Postat av: Bebisflickahh

Haha älskar äggen :')

2009-11-06 @ 21:18:51
URL: http://elinaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0