WEAK AS I AM, NO TEARS FOR YOU! Deap as I am IM NO ONES FOOL!

Äntligen hittat en låt att sjunga under Konserten. Jag har alltid svårt att bestämma mig och välja en sak, vill gärna ta flera bra. Men så jävla skönt när man hittar låten som får en att säga JA!!! Den är min den ska jag köra!

Dagen
har faktist varit grymt bra! Känner mig glad :D
Dagen började förjävligt, Jag försov mig som vanligt och jag hade prov på första timmen WOHO *tumme upp* men då jag satt där i tunnelbanan för mig själv med bra musik i lurarna så blev jag glad igen. På vägen till skolan mötte jag på Jocke.
Inte sett honom sedan början på sommarlovet. Hade inte så mycket tid att stå och snacka utan fick skynda mig och göra provet, vilket gick rätt bra tror jag. Kanske har alla fel? vem vet. haha :P

Mattelektionen var helt okey  faktist. Förstog allting och pluggade på.Kanon.
Åt lunch med Becca och Lollo + några från TM klassen. Maten var Okey. Historian gick helt ok.
Sen hade jag min sång- Gick rätt bra. Eller ah, inte strååålande men jag sjunger bryan adams - everything i do på uppspelet. Och kör Weak (skunk) på konserten (förmodligen) . YEAAAAAAH!

Snart ska jag iväg till stallet och hoppa ponny 8)
förvånar mig inte om det går skit eller att jag flyger av och bryter alla ben för att dagen hittils varit så bra >.<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0