what have we become?





Idag har man varit i stallet med Pumsie.
Fyfan vad denna herrman är PONNY av sig! Faan man tänker ju att en gamling som han ska vara lugn och gossig, nej då ska han vara 20 cm från att sparka leila i huvudet (inte precis så att jag tror han siktade haha, men han är ju så jävla ivrig!!)
Ridningen började lite sisådär då han var väldigt het. Tror inte att han blivit riden sen jag var där senast, men mot mitten och slutet var han RIKTIGT fin faktist :D stolt över mig själv, var andra gången jag red honom bara.
Leila var min instruktör idag :D
Bra det där med att ha hästkunniga vänner, man kan hjälpa varandra så bra. Man ser ju inte sina slarvfel lika lätt som en kompis på marken gör.
toppen.

[ej jag som rider på bilden, men ville bara visa hur duktig han är då man väl lärt känna honom]

Kommentarer
Postat av: Pums

Han blev riktigt fin på slutet! Nästa gång är jag med från början och hjälper dig! Då borde de gå skit bra =D

2009-11-07 @ 22:30:16
URL: http://pumsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0