Besökare

Vissa säger att de bloggar bara för att det är kul andra för att bli upptäckta. En del påstår att besökare inte har något med saken att göra, andra blir sura ifall besöksantaget är lågt.
Jag bloggar delvis för att fördröjja tiden som istället kunnat gå till något bra som skolan, men är för lat. Jag ser ingen mening med att blogga om inte något läser :S Rätt onödigt isåfall.
Men jag strävar inte heller efter att bli någon jävla bloggnörd som kissies,blondinbella och alla andra stora bloggerskor. Att få fram saker i bloggen, få sig själv att synas och göra sig hörd är nog inget jag vill med i min blogg. Jag är väldigt aktiv irl .  med att få höras och synas. Den här bloggen är igentligen en av de mest onödigaste!
Jag skriver varken om mitt privatliv, men som dock kan komma upp ibland lite SMÅTT, jag tar inte heller fram sjuka saker som bloggerskan Foki gör och jag har inte igentligen något roligt ämne som jag skriver om. Mayosh är HELT JÄVLA MENINGSLÖS! Men det behöver väl inte vara något dåligt? haha

Hur och Varför bloggar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0