(:(



Kom till stallet med stallkläder och hjälm, redo för ett riktigt härligt pass i dressyr men visade sig att jag skulle ha teori lära! =( inte för att det är mindre viktigt, men var så insatt  på att få rida i mina nya fina skor desutom behövde jag inte stressa som en åsna för att hinna byta om utan kunde åkt direkt och haft mer tid att gossa med grå<3

Skavsår = inte kul :(

Iriterande snorungar som kanske borde ta en extra titt i spegeln på morgonen.

Äcklig mat i skolan

Folk som springer runt på gatan med knappt nå kläder i detta väder. Vafan sätt på dig en extra tröja,jacka eller byxor, ni har oftast  endå ingen fin kropp att visa upp^^

Människor som ska störa en och iritera en för att jävlas då man är på dåligt humör.
seriöst, hur bäng är man om man frågar " är du sur?" HALLÅÅÅ ska det där hjälpa eller idiot..






Hittat min högra toffel ! Så nu kommer jag slippa frysa om fossingarna och gå runt med mina späxiga hästtofflor. <--som alla vill ha! :D

my litle pony MR GREY var skitig
- då rycktade jag honom !

Buren är fixat och klar, behöver bara hitta de där pappers"bitarna" till underlaget då spån blir dammigt och fastnar i pälsen. Ska kolla om de finns på maxi..

Jag kan min gitarr läxa hyffsat bra!

Min register är grym ! Kan förmodligen vara i 5 oktaver! (men befinner mig som bekvämast i 2 oktaven).
Måste bara lära mig hantera de bättre! Men med tid och vilja så går allt!!!!!!!!!!!!!!!

Jag var irriterad tidigare- Nu börjar jag bli gladare!





Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall

Är inte du skötare på Grå längre? :(

kram

2009-10-07 @ 21:06:29
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0