Festival

Snälla ta mig till sommaren, ta mig till festival och andra festligheter!


Förra sommaren var jag bara på en festival faktist :O Men hade knappt några pengar och var borta rätt mycket.
Men jag och min kompis bokade biljetter och allt till Sonisphere festival (som låg vid hultsfred) 1 vecka innan.
Det var den längsta veckan jag varit med om! Kändes som tiden stog stilla, och vad man ville att det skulle bli fredag!
Fredagen sovde min vän över, inte för att det blev så mycket sömn, faktist så var vi vakna och lekte charader hela natten. Vid 4 någongång var det dags att röra sig till tunnelbanan för att hinna med festivalbussen.
Det var våran första festival utanför sthlm  !

Det var så jävla roligt!!!!!!!!!!!!
What happens in Hultsfred stays in hultsfred haha

Tänka sig att min vän Pumsie hittar sin kärlek där också :O


Vilken festival ska man röra sig år 10?


Någon som vet en schysst spelning snart? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0