Shopping!

Idag har man varit och shoppat!
Har köpt en ny hamsterbur (duna), Stort hamster hus, matskålar,vattenflaska och allt annnat tillbehör till min nya bebis som kommer på fredag!

Har även varit inne på hästbutiken och köpt mig ett nytt dressyrspö (då jag glömde mitt fina dressyrspö på busshållsplatsen!) Inläggningssulor till vintern, ridskor och handskar. Första gången jag INTE köper något till rainbow:O !  men han har ju allt, behöver dock köpa en ny allround sadel då hans är förjävlig och jag inte pallar rida på westernsadeln som en amatör hehe.

mina nya tuffa ridskor :D
Mina favorit handskar! sjukt sköna. svårt att hitta rätt storlek bara :( har XS  eller 11-13 år. :(

Kommentarer
Postat av: becca

haha jaha nice! :)

2009-10-05 @ 07:37:11
URL: http://enmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0