Skola

Idag har det varit en riktigt chill dag!

Började morgonen med att komma försent, så missade studion men satte mig i ett rum med min vän lollo och spelade lite musik.
Sen så hade jag matte. vilket gick bra, efter det hade jag möte med herbert (som hjälper mig för knep till mina konsentrationssvårigheter) Det gick bra, ska möta honom innan nästa prov för att försöka lära in mig på ett annat sätt och se om det funkar, vilket jag hoppas det gör!! för nu vill jag få BRA betyg!

Åt lunch med becka, nu har jag hål till klockan 1, då min SISTA lektion för dagen börjar, Kör!

Ikväll blir det kanske partajj/mys hos Lollo, men vet inte riktigt om jag orkar. Skulle även kanske träffa Janne idag..så vi får se hur allt blir!

Pumsie.blogg.se ska bli hovslagare! glad för dig skull, det är något som kommer att passa dig riktigt bra! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0