Sthlm

Idag efter skolan drog jag och några klasskamrater och sjöng i stan.
Kan inte säga att det gick spec. bra med tanke på hur dåligt vi planerat allting. Att vi ens känade några slantar är ju knas. Sjöng 3 låtar som fick gå om ett par gånger. Kom zuzer tod, Sia hamba & ut i vår hage. Men 285 kr rikare blev man iallafall efter 40 min. Kanske blir det någon rolig student endå?

Efter skolan mötte jag upp  min vän Janne, prata med honom i en timma, och träffade på Pumsie och Jimmy.
Jimmy skulle tydligen åka tillbaka till småland. Ha så gött! x'D

Sen mötte jag upp mami och köpte saker till min Hamster. Kan det inte bli FREDAG ?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nuuuu är det fredag!! :D

2009-10-09 @ 23:04:06
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0