Vänner


Detta inlägg vill jag tillägga till alla mina vänner !


Jag har många kompisar, jag har ett antal vänner men sen har jag de där få som verkligen toppar allt!
Vad fan ska man kalla dem? Förslag?:D

Det krävs mycket för att få vara en bra vän till mig, inte vem som hälst som klarar av det tyvär. Något jag tycker är väldigt viktigt är Lojalitet. Man är lojal mot sina vänner, man finns alltid där och ställer alltid  upp så gott man kan.
De som har ett hjärta av ...inte guld utan något mer värdigfullt..nått som man inte heller riktigt kan ge ett namn till.

Det är vänner man ALDRIG släpper taget om :)
Och det är ni som får en att vara lycklig.

Kompisar kommer och kompisar går men vänner står.
Står där och ser söta ut haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0